Re: Laptop dla księgowej

Autor: szpon <szponik_at_nospam.o2.pl>
Data: Mon 13 Aug 2007 - 02:19:56 MET DST

Leon Mazurek napisał(a):
> Muszę kuipć jakiś laptop dla jeżdżącej księgowej (jakies aplikacje DOS-owe
> bez wymagań, płatnik na SQL-u, jakiś rachmistrz czy inny gratyfikant itp.)
> Wymysliłem coś takiego:
> http://www.komputronik.pl/Notebooki/IBM_Lenovo/seria_C100_C200/Lenovo_C200_C2D_T5200/1GB/120GB/15_/MultiDL/XPH/pelny,id,42697/
>
> Nigdy nie miałem do czynienia z tą marką więc proszę o jakieś za i przeciw
> jeśli chodzi o wytrzymałość mechaniczną (kawał baby z tej księgowej ;-)) i
> serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.

Za: wytrzymałość, szczególnie seria T

Przeciw: cena.

Co do serwisu to nie wiem, bo nigdy nie musiałem korzystać :) Raz tylko
musiałem sprowadzić płytę do "utopionej" T23 - kosztowało to grosze i
załatwiłem całą sprawę w jeden dzień.

Ogólnie to jest jedyna marka, jaką mogę z czystym sumieniem polecić.

No i tak jak kolega Mariusz pisał: może lepiej kupić używanego, ale
pożądnego T40 na Allegro, trochę go rozbudować, niż kupować najtańszego
IBM'a, który na pewno nie będzie tak trwały jak używka serii T (bo
nowego T6x raczej nie ma co księgowej kupować a i kosztuje pewnie z 8000
;)).