Re: Laptop dla księgowej

Autor: Bartek <_at_>
Data: Tue 14 Aug 2007 - 21:12:22 MET DST

Użytkownik "Leon Mazurek" <leon.mazurek@wp.SPAM.pl> napisał w wiadomości
news:f9neb9$jpr$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Muszę kuipć jakiś laptop dla jeżdżącej księgowej (jakies aplikacje DOS-owe
> bez wymagań, płatnik na SQL-u, jakiś rachmistrz czy inny gratyfikant itp.)
> Wymysliłem coś takiego:
> http://www.komputronik.pl/Notebooki/IBM_Lenovo/seria_C100_C200/Lenovo_C200_C2D_T5200/1GB/120GB/15_/MultiDL/XPH/pelny,id,42697/
>
> Nigdy nie miałem do czynienia z tą marką więc proszę o jakieś za i przeciw
> jeśli chodzi o wytrzymałość mechaniczną (kawał baby z tej księgowej ;-)) i
> serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.
>
> Z góry dzięki

Sprawdzić, czy programy są zabezpieczone kluczami sprzetowymi - starsze
wersje były na LPT i to może być problem z nowym sprzętem (ew. sprawdzić czy
producent umożliwia przejście na USB).
Super gdyby był ekran 15'4 cala - naprawdę dwie kolumny więcej na ekranie
mogą ułatwić pracę (ostatnio często spotykam się z tym argumentem).

Sprzęt jak sprzęt - musi być niezawodny i tyle. Utrata danych w tym wypadku
oznacza śmieć...

B.Z.