Czytniki kart - jakie transfery ?

Autor: JeRRy <jerry3d_at_gazeta.pl>
Data: Sun 12 Aug 2007 - 21:49:02 MET DST

Witam,

Troszke musztarda po obiedzie (juz kupilem ;), ale wiedzy nigdy za wiele :).

Jakie sa trasnsfery i od czego zaleza czytnikow kart (chodzi o te
"stacjonarne" kilkuslotowe, najczesciej zamiast stacji FDD czy nawet 5,25) ?

Kupilem cos takiego firmy (krzak :) - "Apacer" - chyba, ze telko, jaj nie
znam :). Instalacja fizyczna - bezproblemowa. "Widzenie" w systemie -
bezproblemowe. Nawiasem mowiac identyczne zachowanie i instalacja, jak dwa
razy drozszego chiefteca (ktorego mam w pracy). Wrzucilem w niego (Apacera)
pierwsza z brzegu do jakiej mam dostep karte Kingston'a MMC+ 1GB. Testowo -
jakis divix 700MB. Na karte leci jakies - 2600 kbytes. Z karty na HDD - 4500
kbytes. Czy to dobry transfer, czy lipa (jutro porownam z chiefteckiem) ? No
i dlaczego jest roznica Z i NA karte? Ciekawostka. Przy nagraniu filmu na
karte a pozniej z karty na HDD transfer wystrzelil na (uwaga!) 67000
kbytes... 50% przelacialo doslownie w pare sekund (!), po czym powoli,
powoli transfer... opadal az na krancowe 4500kbytes. Co to za dziwo ? Jakis
bufor ?!?

pozdrawiam
JeRRy