Re: Core2Duo - jakie części?

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak(a)nixz*net_at_send.no.spam>
Data: Sun 12 Aug 2007 - 13:07:24 MET DST

Radoslaw F wrote:

> A nie prościej było 3 metrowy kabel LPT ?

Pamietaj o grubości, niezawodnosci i cenie kabla. Taniej, wygodniej i
niezawodniej bylo użyć USB. Dodatkowy atut - brak potrzeby trzymania
zabytkowego LPT w kompie.

> Bez ironii proszę. Tragedia to się zaczyna jak w sobotni wieczór
> taka mysz czy klawiatura pod USB przestanie działać. W pokoju

Wszystko moze sie zepsuj i na PS/2 i na USB.

> leży kilka innych ale nie pasują bo są na inne gniazda.
> Dla kogoś kto komputer ma tylko do zabawy to nie problem.
> Dla mnie taka sytuacja to spory ploblem.

No dlatego ja uzywam tylko tych na USB :) Mam w szafie jedna na PS/2 ale nie
wyjmowalem jej juz ponad rok.

> Wystarczy. :-)

Dlatego wlasnie drukarka laserowam ma dlugi kabel, nie miescila sie na
biurku ;)

--
pozdrawiam
      Mikolaj