Re: Core2Duo - jakie części?

Autor: Radoslaw F <radoslaw_at_poczta.emitel.pl.NO_SPAM>
Data: Sun 12 Aug 2007 - 10:39:48 MET DST

Dnia 2007-08-11 21:33, Użytkownik Mikolaj Tutak napisał:

> Ja podlaczalem taka przez przejsciowke LPT->USB. Dzieki temu moglem miec
> kabel 3m i odstawic drukarke w wygodne miejsce.

A nie prościej było 3 metrowy kabel LPT ?

> No tragedia po prostu ;-)

Bez ironii proszę. Tragedia to się zaczyna jak w sobotni wieczór
taka mysz czy klawiatura pod USB przestanie działać. W pokoju
leży kilka innych ale nie pasują bo są na inne gniazda.
Dla kogoś kto komputer ma tylko do zabawy to nie problem.
Dla mnie taka sytuacja to spory ploblem.

Wystarczy. :-)

Pozdrawiam