Re: Laptoki odporne na warunki terenowe?

Autor: szpon <szponik_at_nospam.o2.pl>
Data: Sun 12 Aug 2007 - 11:47:50 MET DST

Piotrek napisał(a):

> T nie bedzie w zaden sposob odporny na wode i wilgoc:(
> on ma mocna obudowe ale wilgoc go zabija jak kazdego normalnego notebooka

Jeżeli go wrzucisz do wody to tak :) Ale generalnie T są bardzo odporne.
Mój T20 pracuje w warunkach terenowych już 7 lat. Jedyne co padło, to
taśma matrycy (problem rozwiązany po serii T23 i mam teraz taśmę od T23)
i sama matryca. Znaczy matryca nie padła, ale była zalana i było widać
plamy na ekranie (koszt nowej to 150 max 200zł, więc też wymieniłem, bo
znalazłem na allegro nową matrycę za 147zł :)). Nie ma odporniejszych
sprzętów niż seria ThinkPad T.