Re: Odczyt SMART SATA pod Windows

Autor: Gozdek <gozdek_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 11 Aug 2007 - 21:49:32 MET DST

Użytkownik "Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> napisał w wiadomości
news:f9l116$qtb$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Zaden everest nie odczytuje SMART z moich dysków
> SATA.

Lool, dziwne, bo z mojego SATA odczytuje! Jeśli masz Windows XP SP2, to
pościągaj najnowsze uaktualnienia, kiedyś tak miałem, że Everest ani żaden
inny program nie mógł sie dostać do SMARTA. Zainstalowałem uaktualnienia z
Microsoft Update potem klikasz niestandardowe i w zakładce składniki
opcjonalne było cos takiego SIL3112 driver Update, zainstalowałem ta łatkę i
od tej pory Everest i inne programy bezproblemowo odczytują dane ze SMARTa.

jak jeszcze nie maiłem tej łatki to bezproblemowo SMART z mojego dysku
odczytywały programy z bootowalnej płytki Hiren's Boot CD, programy te
radziły sobie nawet wtedy jak Windowsowskie programy nie widziały SMART z
mojego dysku.

Mój dysk to Seagte Barracuda 7200.9 250GB SATAII z NCQ Bufor 8MB

Pozdrawiam!

--
Gozdek
S2200+ | 1GB RAM | A7N8X-X | R9600pro | 250GB | MC-400 ATX | iiyama E1700S