Re: hp 6715s

Autor: Tmek <dzidel_at_pgo.bigbox.info>
Data: Sat 11 Aug 2007 - 10:35:22 MET DST

> Testowałem taki w szpitalu miesiąc temu.
> Vista chodziła na nim cokolwiek wolno.
> Ekran odblaskowy (glare) i panoramiczny (można gdzieś
> jeszcze kupić nowego laptopa z normalnym ekranem ? ).
> Brak gniazd LPT i COM.

1 GB ramu i turion x2 i vista chodzi wolno?!?
heh i tak nie mam zamiaru tego dziadostwa instalować :)
a nawet i dobrze ze nie ma tych lpt-ów i com-ów, przecież to relikty z
zeszłego wieku jeszcze
ogólnie jakość wykonania dobra (obudwa, matryca)?
i nigdzie nie moge znaleźć jaki dysk jest w tym modelu... wiecie cos
na ten temat? optymalnie było by 5400 obr SATA.....