Re: Wyciszanie GeForce'a FX5200

Autor: Kaiko <_at_[SPAM>
Data: Sat 11 Aug 2007 - 09:53:53 MET DST

Dnia Fri, 10 Aug 2007 18:49:21 +0200, Maciek napisał(a):

> Witam!
>
> W swoim komputerze mam kartę Prolink GeForce FX 5200 Ultimate 128MB
> (dokładnie taką: http://sklep.benchmark.pl/pelny_10532.html). Jakiś czas
> temu zepsuł mi się na niej fabryczny wiatraczek. Kupiłem nowego
> Revoltec'a (dokładnie takiego:
> http://www.komputronik.pl/Wentylatory_/_modding/Revoltec__akcesoria_do_tuningu/wentylatory_VGA/Revoltec_wentylator_VGA_GF_4Ti_Fx__LED/pelny,id,9223/
> ), jednak pracuje on strasznie głośno, dużo głośniej niż wcześniejsze,
> fabryczne, chłodzenie. Na komputerze nie gram wcale, więc bardzo mi to
> [...]

ze 3 lata temu zakrecilem na dokladnie taka samą karte (Prolink GeForce FX
5200 Ultimate 128MB) Zalman'a ZM NB47J cos takiego:
http://allegro.pl/item221633535__zalman_zm_nb47j_radiator_na_chipset_i_grafike_.html

chodzi ladnie juz 3ciu rok pasywnie i cichutko, nie wymaga zadnego
spowalniania, tylko zajmuje kilka PCI (2 albo 3, juz nie pamietam, bede
przy tym kompie to Ci napisze), ale napewno zostaly jeszcze wolne sloty,
tak ze obsadzilem muzyczna i sieciowke - wszystko stabilnie chodzi.

pozdrawiam

--
Kaiko
http://kajetan.mastela.com/