Re: Core2Duo - jakie części?

Autor: Radoslaw F <radoslaw_at_poczta.emitel.pl.NO_SPAM>
Data: Sat 11 Aug 2007 - 00:44:59 MET DST

Dnia 2007-08-10 16:06, Użytkownik Mikolaj Tutak napisał:

> COM jest na plycie, to jest kwestia sledzia za 5zł. LPT potrzebujesz na
> prawde czy tak teoretycznie tylko;-) Co do PS/2 to powinni wywalic je do
> końca i dac jeszcze dwa USB (8 na panelu i 6 na plycie). Podobnie juz
> jest najwyzsza pora na wywalenie z plyt zlaczy IDE 40pin.

Bez LPT nie podłącze starych drukarek (mam HP5L), bez PS2 mogę wynieść
do piwnicy stare myszy, klawiatury i przełącznik wideo.

I ciekawy jestem po kiego czorta 8+6 gniazd USB ?
Sam mam zajęte tylko 4 (pendrive, przenośny HD i kabel do PDA),
dwa zajmie teoretycznie mysz i klawiatura. Do czego mogą się
przydać kolejne ?

Pozdrawiam