Re: Core2Duo - jakie części?

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak(a)nixz*net_at_nospam.com>
Data: Fri 10 Aug 2007 - 16:06:16 MET DST

Mariusz wrote:

> A gdzie kupowałeś?

Apollo. Ale wiecej firm mialo po tyle, polecam skapca i ceneo.

> Asus odpada.
> Płyty główne Asusa z serii P5K nie mają złączy: LPT, COM oraz PS/2 dla
> myszy (zostało tylko dla klawiatury).
> :(

COM jest na plycie, to jest kwestia sledzia za 5zł. LPT potrzebujesz na
prawde czy tak teoretycznie tylko;-) Co do PS/2 to powinni wywalic je do
końca i dac jeszcze dwa USB (8 na panelu i 6 na plycie). Podobnie juz jest
najwyzsza pora na wywalenie z plyt zlaczy IDE 40pin.

> Chcę coś w miarę przyszłościowego. Nie wymieniam całego komputera co
> pół roku albo rok. Myślałem o obsłudze pamięci DDR3 ale nie wiem już
> sam czy jest sens kupować taką płytę?

Widze niewielki sens pchania sie w plyte z DDR3. DDR3 sa na razie podobnej
wydajnosci co DDR2 i baaardzo drogie. Jak juz beda szybsze i tansze od DDR2
to ta twoja plyta bedzie niewiele warta...

--
pozdrawiam
      Mikolaj