Re: Sprzedaz sprzetu - prosba o doradzenie

Autor: HawkEye <HawkEye_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Fri 10 Aug 2007 - 23:09:41 MET DST

Uzytkownik "Raack" <raack@o2.pl> napisal :

> Barton 2500 moze sie dac przetaktowac do 3200. Wtedy, jesli nie bedzie
> do gier, bedzie calkiem dobry. Dokladanie karty i pamieci niezbyt sie
> oplaci, bo prawie tak samo wyjdzie nowy am2 (jesli to wszystko sie
> sprzeda). Tak zupelnie na oko: zwykla (z grafika i audio) plyta am2 to
> max 300 (choc warto wydac nawet 200 wiecej), x2 3800 to 220 (albo x2
> 4800 okolo 370), dobre pamieci 200 za 1G. Czyli 700-800 minus
> sprzedane czesci. Pozniej albo i od razu mozna grafike itd...
> Kupowanie grafiki AGP i dokupowanie DDR wyjdzie przy tym drogo.
> [...]

Tego Bartona idzie spokojnie krecic, bo to byla wlasnie ta seria... niestety
przy tej konfiguracji sie wieszal i max mozna bylo osiagnac na 2800
(przypuszczam, ze pamiec byla za slaba przy przetaktowywaniu i nie
wyrabiala). U znajomego juz nie bylo z nim zadnych problemow i na tym
zwyklym Box'owym radiatorze spokojnie pracowal jako 3200... ale dlugo tez
tak nie chodzil, bo nigdy nie potrzeboalem takich mocy-to co mialem w
zupelnosci mi wystarczalo i bylo na uwczesne czasy nawet az za ;)

Co do reszty... to tez tak pomyslalem, jak i Ty... tylko problem w tym, ze
np. takich gotowcow nikt nie chce kupowac-kazdy jesli juz takie starocie
bierze, to tylko po to by podrasowac swoj dotychczasowy sprzet :( Nie wiem
wlasnie gdzie pozbyc sie od razu calosci... na alledrogo raczej nikt tego
nie kupi, znajomi natomiast maja juz jednak nowiutkie maszynki i nie bedzie
sie tego dalo upchnac wsrod nich...

No nic, bedzie jak bedzie-to juz moje zmartwienie, by sie tego pozbyc ;)

Dzieki za rade :)

--
Pozdrawiam,
M.K.