Re: Sprzedaz sprzetu - prosba o doradzenie

Autor: HawkEye <HawkEye_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Fri 10 Aug 2007 - 22:50:09 MET DST

Użytkownik "Brovar" <brovar_miszcz@interia.pl> napisał:Witam!

W liście datowanym 8 sierpnia 2007 (20:59:56) napisano:

> Witam.

> Pewnie banalne pytanie, ale miotam sie juz z tym od dwoch miesiecy i na
> razie powstrzymuje sie od decyzji.

> Posiadam kompa :
> CPU: Athlon 2500+ (Barton) - (ok. 150zl)
> RAM: 512 MB DDR333 Kingmax (1 modul) - (ok. 90zl)
> MB: GB GA-7VT600-L - (ok.100zl)
> GPU: ATI Radeon 9200 SE 128MB (128bit) + SVideoOut (ok. 50zl)

> oraz:
> CPU:Sempron 2300 (ok. 100zl)
> MB: ECS K7VTA3 v:6.0 (ok. 50zl)

> O ile RAM i procek mozna jakos osobno upchnac przy w miare "komfortowej
> [...]

Skoro pierwszy zestaw się nudzi, to po co go modernizować? Będzie się
jeszcze bardziej nudził ;-)

A pewnie ze jeszcze bardziej bedzie sie nudzil, ale wowczas moglbym postawic
na takim kompiku dwa serwery jednoczeniei poprzez virtualizacje miec na
jednej maszynie dwa niezalezne systemy. Poza tym, dzis jeszcze to co mam
mozna upchnac za jaka taka w miare przyzwoita kwote, a za jakis czas bedzie
to tak samo tanie jak dzisiejsze pIII. Sam posiadam wlasnie takowy pIII z
demobilu od znajomyh, ktorzy pozbywali sie tego za darmo/za grosze.

--
Pozdrawiam,
M.K.