Re: Karty directX 10 juz przestarzale.

Autor: Botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Fri 10 Aug 2007 - 16:19:08 MET DST

Użytkownik "Rafal Franczak" <franek@usun_to.kolorowe.krakow.pl> napisał w
wiadomości news:f9hmdp$cuv$1@news.agh.edu.pl...

> Szwaczek!
>
> ja dx10 nie martwię się. Zanim zrobię upgrade sporzętu na taki, żeby
> poszła gra wymagająca dx10 czy dx10.1 to na rynku będzie dx12
> a zawodowi/nałogowi giercarze będą na giełdzie/allegro sprzedawać
> "stary" sprzęt typu GF 8800 za ... rozsądną cenę.
>
> Obecnie top hardware dostępny dla mnie to i840 + radeon 9600Pro
> (tylko dlatego, że Medieval Total War I wymagała tego dx9c)
>
> Jeżeli nie zarabiam pieniędzy tym sprzętem to po co przepłacać?
>
> Rafał

Po to, że telewizorem też się nie zarabia pieniądzy a jednak ludzie chcą
mieć w domach wypasione LCD-ki a nie 15 letnie shneider-y. Bardzo źle to
ująłeś, powinno być tak. Jeżeli nie gram na wysokich detalach i w wysokiej
rozdzielczośći ( takiej, przy której już nie widać "schodków" ) i nie mam
ambicji pograć coś w bardziej wymagającego graficznie niż MTW chcąc
nacieszyć oczy możliwościami współczesnych kart graficznych grafjąc np. w
Crisis to po co przepłacać :).Kupienie karty GF8800 nie jest przepłaceniem,
gdybyś miał zarówno chęć pograć w coś na DX10 oraz gotówkę aby tą chęć
zrealizować to już nie byłaby kwestia przepłacenia czy nie tylko możliwości.

Bartek