Re: Karty directX 10 juz przestarzale.

Autor: Rafal Franczak <franek_at_usun_to.kolorowe.krakow.pl>
Data: Fri 10 Aug 2007 - 14:41:07 MET DST

Brovar napisał(a):
> Witam!
>
> W liście datowanym 10 sierpnia 2007 (08:32:34) napisano:

> Ewentualnie "Dam negocjowalnego afektu" ;P

Szwaczek!

ja dx10 nie martwię się. Zanim zrobię upgrade sporzętu na taki, żeby
poszła gra wymagająca dx10 czy dx10.1 to na rynku będzie dx12
a zawodowi/nałogowi giercarze będą na giełdzie/allegro sprzedawać
"stary" sprzęt typu GF 8800 za ... rozsądną cenę.

Obecnie top hardware dostępny dla mnie to i840 + radeon 9600Pro
(tylko dlatego, że Medieval Total War I wymagała tego dx9c)

Jeżeli nie zarabiam pieniędzy tym sprzętem to po co przepłacać?

Rafał