Re: błąd w Core2Duo?

Autor: miko <gmikolaj[nie_spamowac>
Data: Fri 10 Aug 2007 - 15:40:09 MET DST

Użytkownik "Marx" <marx@sorry.too.much.spam.write.to.newsgroup> napisał w
wiadomości news:f9hcnl$gjk$2@news2.ipartners.pl...
> miko pisze:

> zerknij na
> http://forum.purepc.pl/index.php?showtopic=168134

adres nie działa: "500 - Internal Server Error" :(

> Co do wirtualizacji, to osobiscie nie spotkalem jeszcze osoby dla ktorej
> bylaby niezbedna, ale moze jestes tym nielicznym...

Ostatnio odkryłem możliwość pracy na dwóch systemach jednocześnie i
spodobało mi się :) Głównie dlatego że mogę potestować inne OSy, bez obawy
że coś namieszam w podstawowym systemie. No ale masz rację, tak bardzo to
nie jest mi potrzebna. Obecnie nie mam sprzętowej wirtualizacji i jakoś żyje
;)
Nad tą wirtualizacją muszę się jeszcze zastanowić, zwłaszcza że podnosi
koszt całego zestawu (cały czas mam na myśli C2D).

pozdrawiam