Re: Hdd 250Gb Seagate S-ATA 16 7200.10

Autor: Gryf <gryfmz_at_wp.pl>
Data: Fri 10 Aug 2007 - 15:40:00 MET DST

Dnia Fri, 10 Aug 2007 06:17:30 -0700, Raack <raack@o2.pl> zaskoczył(a) nas
czymś takim:

>Moze masz "sztywna" obudowe a dysk akurat wibruje w rezonansowej
>obudowy i sie wszystko wzbudza? Mam takie ES (roznia sie mechanika) i
>slyszalem .10 - nic wyjatkowego. Moze sprobuj gdzie indziej je
>przykrecic.

Dysk w obudowie u brata nie jest przykrecony aale lezy sobie spokojnie w
zatoce 3,5" tam gdzie powinien byc fdd.

Myslalem aby miedzy te plastiki co sie w nie dysk wklada w mojej budzie
dac jeszcze taka cienka gumke jak od wekow i zobaczyc czy wtedy te
wibracje sie zmniejsza.

Narazie dysk jest w innym kompie ale jak go dzisiaj przeloze do swojego i
tak bedzie wibrowal to go chyba oddam.

--
                Pozdroofka od gryfa
                   gryfmz@wp.pl