Re: Core2Duo - jakie części?

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak(a)nixz*net_at_nospam.com>
Data: Fri 10 Aug 2007 - 09:38:32 MET DST

Nostradamus wrote:

> Do ilu przetaktowałeś swojego 2.0 GHz na Asusshicie??

Do 2.66GHz co jest niestety zgdone z osiagami tego CPU z ostatnich partii.
Na Gigashrocie byloby pewnie ponad 4GHz ;-) Zgadłem?

Tak sie składa ze do pracy kupilem Gigashrotów kilkanascie a w domu mam
karte graficzna tej firmy. Kolejne produkty tej firmy bede ogladał 100x
przed zakupieniem bo:
- są słabo wykonane, do Asusa (a nawet MSI) to im daleko,
- nie są do końca przemyślane,
- mają beznadzejny BIOS, a poprawki bledów wychodza 3 w odstepach 6
miesięcy.

--
pozdrawiam
      Mikolaj