Re: Rozmyta czcionka na monitorze

Autor: ToMasz <twitek4_at_no_spam.gazeta.pl>
Data: Thu 09 Aug 2007 - 22:10:01 MET DST

> 2) Nie otwiera się okna przeglądarki na cały ekran.
> Internet nie powinien być "całym światem", poza nim
> na ekranie muszą się znaleźć i inne programy i narzędzia.
> Zazwyczaj najsensowniejsze jest ustawienie okna przeglą-
> darki na coś między 800x600 a 900x700.

czy to szczera opinnia czy trolowanie?
Kiedys królowała rodzielczość 800x600, strony były robione DLA 800x600 i
 nikomu przez myśł nie przechodziło zeby nie otwierac okna przegladarki
na pełną szerokość i przesuwac w poziomie! Monitory "urosły" a strony
WWW są zgodne ze "standardem"(złe słowo- wiem) z prze 10 lat. Nie było
by problemu gdymy nie popularnośc własnie LCD - które marnie wyswietlają
skalowany obraz.

Ja głównie czytam treści ze stron WWW, i nie potrafie nic innego robic
czytając-Dlatego denerwuje mnie tekst zapełniający 50% mojego monitora.
Niekiedy, na stronach wejsciowych, reklamowych, pal licho, ale jak mam
czytać tekst przez 5 minut, to bez ciagłego przwijania sie nie obejdzie.
pytanie techniczne: zakładając ze utrata 20% powierzchni jest
akceptowalna, dostajemy ze 3lub 4 różne rozdzielczości do których
naelżało by dopasować tresci wyświetlane na stronie - czy to bardzo
trudne zeby przeglądarka wybrała najbliższą pasujacą? Czy to bardzo dużo
pracy dla twórcy strony?

ToMasz