Re: Benq FP93GP

Autor: Sebastian <mail_at_mail.com>
Data: Thu 09 Aug 2007 - 13:56:41 MET DST

Andre pisze:

> to jest wlasnie klasyczne smuzenie matrycy a ja pytam o *input* *lag*

To nie jest smużenie.
Jedno z drugim nie ma związku:

smużenie - kolor piksela zmienia się na tyle powoli, że ludzkie oko
dostrzega te opóźnienia, pixel nie nadąża za szybkimi zmianami
zawartości obrazu - widoczny efekt: rozmycie krawędzi poruszających sie
obiektów

input lag - obraz jest wyświetlany z opóźnieniem - to co widzisz jest
przesunięte w czasie w stosunku do tego co jest w danym momencie
wyświetlana przez kartę graficzną.

W sumie możliwe są dowolne kombinacje obu efektów.