Re: Neostrada a Tele2 :)

Autor: Brovar <brovar_miszcz_at_interia.pl>
Data: Thu 09 Aug 2007 - 13:30:54 MET DST

Witam!

W liście datowanym 9 sierpnia 2007 (13:13:46) napisano:

> Użytkownik "PSYLO" <psylo.wytnijto@o2.pl> napisał w
> wiadomości news:f9d6q9$pj5$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Zauważ, że w Polsce tych dużych miast
> w niektórych regionach jest bardzo mało, a jednak ludzie tam
> nie narzekają na internet.
> Częściej płaczą ci z tych Twoich Dużych Miast.

Nie no, fakt jest faktem, że w miastach jest większa konkurencja,
większy wybór. Mieszkam na wsi (jakieś... 2km od miasta) do niedawna
korzystałem z Neostrady, przeprowadziłem się na drugi koniec
miejscowości i tu już tylko radiówka (przynajmniej na razie). A we
Wrocławiu, gdzie przyszło mi studiować, do wyboru, do koloru: TPSA,
Dialog, Netia, osiedlówki, Magma, Multimedia i od groma innych. I
dlatego tu (w domu) mam 1Mb za 65zł, a we Wrocławiu 2Mb wraz z
abonamentem telefonicznym za 78,23 ;]. Nie mówiąc już o tym, że te 2Mb
działają niezależnie od pogody tudzież tego, czy administrator akurat
potrzebuje szybko ściągnąć jakieś porno więc zajmuje całe pasmo...

--
Pozdrowienia,
 Brovar