Re: Neostrada a Tele2 :)

Autor: Dawid <maniera_at_neostrada.pl>
Data: Thu 09 Aug 2007 - 13:13:46 MET DST

Użytkownik "PSYLO" <psylo.wytnijto@o2.pl> napisał w
wiadomości news:f9d6q9$pj5$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Pałę z geografii miałeś?
> To, że w mieście jest nieco większe zagęszczenie ludności
> na jednostce powierzchni niż we wioskach. I w związku z
> tym "centralek" jest więcej, w mniejszych odstępach od
> siebie, przez co klienci połączeni są krótszymi odcinkami
> przewodów, a więc mogą korzystać z wyższych opcji
> prędkości.
>
> --
> _PSYLO_ | GG:5563748 | http://www.psylo.xin.pl

NIc nie kapujesz.Twoje myślenie jest równie głupie jak twoja
odpowiedż.
Jest dużo ludzi mieszkających w małych miasteczkach i
wioskach, gdzie istnieją centrale.
Odległość do centrali w moim miasteczku jest bardzo mała i
klientów niewiele, dlatego mam super
transfery i jestem bardzo zadowolony.Do najbliższego dużego
miasta mam ok. 30 km, do drugiego 45.
Dlatego myśląc jak Ty, powinienem zapomnieć o
internecie.Zauważ, że w Polsce tych dużych miast
w niektórych regionach jest bardzo mało, a jednak ludzie tam
nie narzekają na internet.
Częściej płaczą ci z tych Twoich Dużych Miast.