Re: regulatory...

Autor: N610c <anyuser_at_anycompany.com>
Data: Thu 09 Aug 2007 - 13:21:07 MET DST

Użytkownik "ten" <m@m.org> napisał w wiadomości
news:f9eqkg$h7a$1@achot.icm.edu.pl...
> Wiesz co jest z tobą nie w porządku? Że jesteś zbyt pewny siebie. Splity
> przenośne istnieją tylko są trudno dostępne w sezonie bo wszyscy mądrzy
> kupują je wcześniej. Widziałem nawet split przenośny z agregatem w części
> zewnętrznej ale dopiero niedawno producenci wpadli na ten pomysł więc one
> są drogie. Split przenośny można zamontować na dwa sposoby: Dać część
> zewnętrzną na korytarz poza mieszkanie, albo dać ją do drugiego pokoju
> (jeśli masz zadaszony balkon to można tam też postawić). Z powodzeniem
> można umieścić część zewnętrzną w małej kuchni i zamknąć drzwi do kuchni.
> [...]

To rozwiązanie nie ma cech przenośności. A o jego funkcjonalności sam się
wypowiedziałeś pod koniec posta.
Skoro już piszesz o połączeniu parownika ze skraplaczem za pomocą
"elastycznego kabla" to wymaga to wyjaśnienia. Czynnik chłodzący w obiegu
klimatyzatora transportowany jest przewodami - rurkami, kabel to jednak
tylko do zasilania elektrycznego, ew. sterowania.