Re: Radeon TV Out

Autor: Rafal B. [R1] <R1_at_xl.WYTNIJwp.TOpl>
Data: Wed 08 Aug 2007 - 23:54:45 MET DST

> Tam jest kilkadziesiąt ustawień i nie
> wykluczone że jedno z nich odpowiada za wyświetlanie w niektórych
> wypadkach obrazu czarno-białego zamiast kolorowego.

Ale mi nic nie wyświetla, nawet cz-białego. Na innym kablu, też s-video nie
chodzi, ale na przejściówce oryginalnej z wszystkimi bolcami na chinch
chodzi. próbowałem wszystkich sterów co miałem i najnowszych.
Kiedyś nie było takiego problemu, a formata robiłem nie jednego.
Teraz mam jeszcze problem z wyjściem SPDIF out się okazało. Niby w
amplitunerze jak odłączam od kompa pokazuje Disconnect i w kompie jest
powłączane, ale jak włącze jakiś dzwięk to idzie tylko na analogu, a na
SPDIF nic... Wszystko po tym cholernym formacie. Jakaś bomba magnetyczna
koło mnie wybuchła czy co? Rozkładam już ręce :( ale to już na inny wątek
kwestia.
Jutro jeszcze powalcze....
Dzięki za pomoc.

--