Re: Radeon TV Out

Autor: Marx <marx_at_sorry.too.much.spam.write.to.newsgroup>
Data: Wed 08 Aug 2007 - 08:25:45 MET DST

Ja mam podobny problem, jak mialem karte Radeona to chodzilo ok, a teraz
mam plyte ze zintegrowana grafika Radeona i do TV mam niby wyjscie HDTV
(trzy chinche) ale podlaczajac zgodnie z instrukcja (do telewizora SDTV
czyli tylko jeden chinch) nie mam obrazu (nie wykrywa TV). Na jednym z
pozostalych wyjsc obraz mam tylko cz-b. Nie bardzo wiem co jeszcze
moglbym zrobic...?
Marx