Re: Radeon TV Out

Autor: ten <m_at_m.org>
Data: Wed 08 Aug 2007 - 21:26:26 MET DST

Ja też podłączam trzy kable chinch. Jeden jest video i dwa są lewy i
prawy kanał audio. Video idzie z karty graficznej a audio idzie z
procesora dźwiękowego. Co do obrazu czarno-białego, miałem tak, gdy
wybrałem niewłaściwe wejście do telewizora po niskiej częstotliwości
(AV). U mnie jest kilka wejść, które się przełacza klikając jeden lub
więcej razy ten sam guzik na pilocie. Przy niektórych kliknięciach obraz
jest czarno-biały a przy kolejnych jest kolorowy. Faktycznie miałem to
wcześniej podłączone i nie sądziłem że się przyda a przydało się bardzo
do płatnej sportowej telewizji internetowej. Faktycznie taka telewizja
to przyszłość, bo jak inaczej nadawać telewizję kablową z innego kraju
jak nie przez internet? Obraz jest nieco gorszej jakości niż zwykłej
telewizji ale poprawi się w ciągu jednego roku. Nadają 1Mb/s a powinni
nadawać 1,8 Mb/s i to już by była bardzo dobra jakośc. Widocznie na
razie ich nie stać na taką prędkość.