Re: Grafika na AGP

Autor: Paweł <brop_at_wp.pl>
Data: Wed 08 Aug 2007 - 19:06:21 MET DST

> Jako posiadacz Gainwarda 7600GT mogę go z czystym sumieniem polecić.
> Wentylator jest niesłyszalny, a do tego karta dobrze się kręci. Sam
> przesiadłem się z karty tej samej generacji (R9100) i wzrost wydajności
> jest
> naprawdę duży. Nie oczekuj jednak że pograsz sobie we wszystki nowości w
> max
Z tym wentylem napewno wszystko jest oki? Toz to kolos bedzie bo karta
zajmuje 2 sloty. Z drugiej strony nie chce miec sauny w kompie z powodu
niewystarczajacego ewentualnego pasywnego chlodzenia. Ludzie pisza, ze
fabryczne pasywne nie jest optymalne i karty w stresie dalej sie grzeja.
Wiec i tak sie raczej na nia zdecyduje.
Z mozliwosci tej karty bedzie glownie korzystal moj mlodszy. Pasuje zeby sie
gry przynajmniej odpalily, bo dotychczas niektore sie wylaczaly tuz po
intro. A i ja sobie lubie czasem pograc w jakies RTSy, samochodowki. :)
Wystarczy wiec by gry sie uruchomily i chodzily w znosny sposob (bez
przycinania).

Pawel