Re: Grafika na AGP

Autor: Silent_Bob <ndchoros.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 08 Aug 2007 - 16:19:57 MET DST

Paweł <brop@wp.pl> napisał(a):

> Wybralem sobie model Gainward GeForce 7600 GT:
> http://www.arest.pl/index.php?inc=produkt&ID=8639&katid=5&grupa=340
> Jak myslicie Gainward to dobra obecnie firma? Kiedys tacy byli, a jak jest
> teraz?
> I co sadzicie o tej karcie? Moze polecicie cos lepszego w cenie ~500 zl?

Jako posiadacz Gainwarda 7600GT mogę go z czystym sumieniem polecić.
Wentylator jest niesłyszalny, a do tego karta dobrze się kręci. Sam
przesiadłem się z karty tej samej generacji (R9100) i wzrost wydajności jest
naprawdę duży. Nie oczekuj jednak że pograsz sobie we wszystki nowości w max
detail.

Co do 7600GS, to nie wszystkie dają się bezproblemowo podkręcić do poziomu
GT. Dodatkowo poza Gainwardem/Palitem, Galaxy i Gigabyte (model z pasywnym
chłodzeniem) karty te mają głośne wentylatory.

PS Rozszerz pamięć do min. 1 GB.