Re: Jakie max temperatury

Autor: Silent_Bob <ndchoros_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Wed 08 Aug 2007 - 16:04:32 MET DST

Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> napisał(a):

> normalnie powietrzem, ale przy braku obciążenia wchodzi
> całkowicie w stan C2, czyli wydziela max kilkanaście
> watów mocy.

Hmm... To pewnie masz XP-M i programowo regulujesz FID i VID. Albo używasz
jakiegoś softu do wprowadzenia CPU w stan C2? Albo może masz Linuxa, bo pod
WinXP ten procek "sam z siebie" raczej nie wchodzi w C2.

> Przy zamkniętej obudowie i obecnych warunkach (otoczenie
> rzędu 25 stopni, czyli w środku obudowy 30-35), procesor
> w "bezruchu" ma koło 40-42 stopni.

Dalej jestem zaskoczony wydajnością Twojego chłodzenia. U mnie XP-M@2.2 z
najlepszym chyba chłodzeniem pod SocketA (TT Big Typhoon) i w przewiewnej
obudowie TT Soprano (12cm przód i tył) ma typowo 42 st. w idle. Tyle że
wtedy w obudowie mam 26 st. Przy 35 st. wewnątrz (jak u Ciebie) mój procek
miałby 51 st...