Laptop do 1500?

Autor: Nivelen <nivelen_at_gmail.com>
Data: Wed 08 Aug 2007 - 14:22:04 MET DST

Witam.
Poszukuję jak najlepszego sprzętu w tej cenie. Nie mam zamiaru grać na
tym komputerze w coś w dużymi wymaganiami ( o ile w ogóle będę na tym
grał ). Za to życzyłbym sobie raczej ekran nie lustrzany, w którym
właściwie mało co widać. Preferowałbym taki matowy. Cena może być
troszkę powyżej 1500 ale niech nie przekroczy 1700.

Wiem że to może nie najodpowiedniejsze forum do tego tematu, ale może
jednak znajdzie się tutaj ktoś kto pomoże?