błąd w Core2Duo?

Autor: miko <gmikolaj[nie_spamowac>
Data: Wed 08 Aug 2007 - 12:53:29 MET DST

Witam

Właśnie jestem na etapie wyboru procesora, na którym "zbuduję" swój nowy
zestaw komputerowy.
Obecnie bardziej skłaniam się ku Intelowi i jego Core 2 Duo. Jednak niedawno
trafiłem na niepokojącego newsa, w którym czytamy że:

"jak się okazuje w zasadzie wszystkie procesory Core 2 Duo dotknięte są
zauważonym przez Dell'a problemem (w tym procesory mobilne, czterordzeniowe
i Xeony na rdzeniu Woodcrest/Clovertown) z wyjątkiem pierwszej rewizji
architektury Core - 32bitowego Yonah'a. Szczegóły problemu nie zostały
niestety ujawnione, jednak może powodować zmniejszenie niezawodności
systemu. Problem nie jest na tyle poważny, by Intel zdecydował się na akcję
wymiany procesorów"
źródło:
http://www.in4.pl/komentarze_Krytyczna_poprawka_dla_posiadaczy_procesor%F3w_Core_2_Duo,13521.htm

Czy wiadomo coś więcej na temat tego błędu?
Czy ktoś zauważył u siebie jakieś niepokojące objawy?

Teraz nie wiem czy lepiej kupić Athlon 64 X2 który "przyśpiesza" w
niektórych grach, czy może C2D z nieznanym błędem?

Co Wy o tym sądzicie?

Z góry dziękuję za odpowiedzi
pozdrawiam