Re: PC za max 2000PLN brutto?

Autor: Hurricane4ever <nie_at_bedzie.potrzebny>
Data: Tue 07 Aug 2007 - 22:18:23 MET DST

Użytkownik "BAREK" <barek@plusnet.pl> napisał w wiadomości
news:46b8cfa3$1@news.home.net.pl...
> Witam!
>
> Co mogę mieć za taką kasę?
> Zakładając, że mam klawiaturę, mysz i głośniki.
> Nie jestem extremalnym graczem, chciałbym tylko, żeby było;
> -minimum 1GB RAM
> -WinXP Home/lepiej Prof ;-), bo ze względu na gry Linuks jeszcze odpada.
> -nagrywarka DVD
> -ładna obudowa, nie za duża, ale minimum 6USB i zainstalowany w niej
> czytnik kart
> -HDD minimum 300GB
> -monitor minimum 19' a najlepiej 20'-21' panorama, docelowo 2
> monitory/lubię szeroki pulpit ;-)
> [...]
nie jestem ekspertem cenowym ale.... przy tych wymaganiach........
zobrazuje to moze troszke inaczej (na podstawie cennika pewniej krakowskiej
firmy - nie bede robil reklamy ;))
Win Xp Home OEM ~350,-
monitor (najtanszy 19" panorama) ~600-650 PLN
sam monitor i windows to wydatek ~1K PLN
za ten drugi 1K PLN, ktory masz da sie poskladac "maszyne do pisania" ale
rewelacji nie bedzie
no i jesli chodzi o granie.... cos tam by sie uruchomilo - bez watpienia ale
o graniu w natywnej rozdzialce monitora mozesz spokojnie zapomniec....