PC za max 2000PLN brutto?

Autor: BAREK <barek_at_plusnet.pl>
Data: Tue 07 Aug 2007 - 22:01:44 MET DST

Witam!

Co mogę mieć za taką kasę?
Zakładając, że mam klawiaturę, mysz i głośniki.
Nie jestem extremalnym graczem, chciałbym tylko, żeby było;
-minimum 1GB RAM
-WinXP Home/lepiej Prof ;-), bo ze względu na gry Linuks jeszcze odpada.
-nagrywarka DVD
-ładna obudowa, nie za duża, ale minimum 6USB i zainstalowany w niej
czytnik kart
-HDD minimum 300GB
-monitor minimum 19' a najlepiej 20'-21' panorama, docelowo 2
monitory/lubię szeroki pulpit ;-)
-TV-in TV-out, ewentualnie od razu z Tunerem TV do zgrywania Video.
-stabilny układ płyta gł. i procek, nie musi to być demon szybkości i
tak pewnie wykorzystam to w nikłym stopniu, grunt żeby niwelować wąskie
gardła/żeby się nie zacinał zbytnio.

Zastosowanie?
Biuro/internet/multimedia,zgrywanie i prosta obróbka video okazjonalnie.
Przy komputerze; praca i rozrywka spędzam około 3-6 godzin dziennie.
Możliwe, że komputer będzie włączony 24h/24h, udostępniając drukarkę i
troche plików w małej sieci, więc fajnie, jakby był cichy i energooszczędny.
Czasem lubię zagrać sobie w C-S, X3 Reunion, symulatory lub RTS. Ale nie
muszę mieć wszystkich wodotrysków video w najnowszych grach, wystarczy,
że się odpalą.
Z góry dziękuje za sugestie.

--
Bartek czyli Alien