Re: Grafika niszczy plyty glowne?

Autor: Criminator <criminator_at_interia.pl>
Data: Tue 07 Aug 2007 - 21:34:46 MET DST

Kinky wrote:
(...)
> Czy to mozliwe, ze ten GF7600GT spowodowal uszkodzenie dwoch plyt
> glownych? I to tak bezobjawowo? Na drugiej plycie tez kompletny brak
> widocznych uszkodzen. Macie jakis pomysl? Czy w gre wchodzi juz tylko
> wywalenie grafiki i plyty do kubla?
>
> Pozdrawiam

Witam;

Mam dokładnie ten sam problem - takie same objawy. Wyjmijcie pamięci i
sprawdźcie czy wtedy komputer "piszczy" (w moim wypadku piszczy). Więc
pamięć uznaje za sprawną.

Jutro oddam na warsztat procesor i kartę graficzną. Może się okazać, ze
płyta jest dobra, a niesprawny jest któryś z ww. podzespołów. Dam znać
co mi powiedzą. Kupiłem nową płytę i nie chce ryzykować kupna trzeciej.

Pozdrawiam.

--
Taka sobie sygnaturka.