dell i hasełko na dysk

Autor: radeon <rmol_at__spam_stop_op.pl>
Data: Tue 07 Aug 2007 - 09:06:05 MET DST

Witam.

Znajomy ma laptopa firmy Dell, którego przywiózł z Niemiec. Poprzedni
właściciel założył hasło na dysk - to przy uruchomieniu. (nie jest to
hasło na BIOS) Oczywiście znajomy tego hasła nie zna :)

Poczytałem trochę w necie i nadal nie wiem czym to hasło zdjąć,
ewentualnie do kogo wysłać dysk aby to zrobił. Ile taka operacja kosztuje?

pozdrawiam :)