Re: 3 Nagrywarki DVD do wyboru

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij._at_neeostrada.pl>
Data: Mon 06 Aug 2007 - 22:03:16 MET DST

Dnia Mon, 6 Aug 2007 19:33:23 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> "Leszek K." f9709v$pap$1@news.onet.pl

> A może mógłbyś zrobić testy nagranych płyt za pomocą DVDInfoPro lub
> Nero CD-DVD Speed? Ponadto przydałoby się więcej płyt, bo te testy
> jeszcze niewiele mówią. I aby było jasne -- nie znam przedstawionych
> przez Ciebie testów, więc przydałoby się do nich kilka słów objaśnień.
> Są (z tego, co wiem) specyficzne dla kilku nagrywarek, w tym Benq
> i bodajże Pioneera.
>
> Natomiast widać, że minusy są gorsze na końcach niż w pozostałej
> części, co niekoniecznie potwierdza tezę o przewadze większej
> [...]

Niestety tu jest problem. Z plusów mogę test wystawić (ale to jutro - teraz
jestem w pracy) z tych minusów to z paczki 10 szt. dwie spaliłem
(nagrywałem x4 bo tak mi QScan radził) a jedyna co się udała poszła do
klienta. Resztę aż strach ruszać. Plusy nagrywam x16 i nie spaliłem tak od
pół roku (jakieś 500 płyt) nic (ta co dawno temu spaliłem miała rysę od
nowości). Po stwierdzeniu tak parszywego nagrywania na minusach próbowałem
mieszać firmwarem. Przy starszym gorzej nagrywa plusy (ale nie aż tak źle
jak minusy). Z minusami zero poprawy. Mój poprzedni NEC 3500 w mniejszym
stopniu ale też preferował plusy.