Re: 3 Nagrywarki DVD do wyboru

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Mon 06 Aug 2007 - 19:33:23 MET DST

"Leszek K." f9709v$pap$1@news.onet.pl

> Mówisz - masz.
> http://www.4shared.com/dir/3471027/10aa3e5c/sharing.html
> Płyty Extreme x16. Ta sama fabryka. Kupowane tego samego dnia. BenQ 1640.
> Robiłem podobne testy u kolegi na 1650. Tam różnice mniejsze ale i tak na
> minusach x16 nie przechodzi testu a na plusach jak najbardziej.

A może mógłbyś zrobić testy nagranych płyt za pomocą DVDInfoPro lub
Nero CD-DVD Speed? Ponadto przydałoby się więcej płyt, bo te testy
jeszcze niewiele mówią. I aby było jasne -- nie znam przedstawionych
przez Ciebie testów, więc przydałoby się do nich kilka słów objaśnień.
Są (z tego, co wiem) specyficzne dla kilku nagrywarek, w tym Benq
i bodajże Pioneera.

Natomiast widać, że minusy są gorsze na końcach niż w pozostałej
części, co niekoniecznie potwierdza tezę o przewadze większej
częstotliwości pofalowania ścieżki nośnej -- raczej jest to
efekt złego wykonania tych płyt.

-=-

"Raack" 1186374482.878051.42830@q75g2000hsh.googlegroups.com

: Co Ci zrobil plus, ze Cie tak rzuca?

A rzuca? Właśnie wróciłem z przejażdżki, więc może i jestem trochę
roztrzęsiony, ale raczej nie plusami czy minusami, :) a wyboistymi
drogami i ciekawą przygodą, kiedy to na poboczu miałem trudności :)
z wyjściem z nadmiarowo pochylonego samochodu, który sprawiał takie
wrażenie, jakby mógł być przewrócony silniejszym podmuchem wiatru.

: Nagrywam plytki od dawna i plusy zawsze byly lepsze.

To pokaż wyniki testów programów takich, jak DVDInfoPro i Nero CD-DVD Speed.

: Tez Cie to tak wkurzy?

No... Drogi były pełne kurzu, ale czy ja wiem, czy jestem aż tak wkurzony?...

: OK. Badalem sprawe i wyszlo mi, ze dopiero dwa minusy daja plus.

W mojej Toshibie dopiero sześć minusów dawało nagraną płytę.
NEC nagrywa bez trudu wszystkie płyty jednowarstwowe -- tak
samo dobrze plusy jak i minusy.

--
   .'O`-'      ., ; o.'   eneuel@@gmail.com    '.O_'