Re: Notebooki z USA

Autor: Adax <AdaxWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Mon 06 Aug 2007 - 20:22:51 MET DST

(...)
> Osobiście uważam, że nie warto - chyba, że masz naprawdę latwe dojście do
> tych komputerów (czyli bliską rodzinę w USA). Samemu kupić komputer na
> eBay z wysyłką do Polski będzie ci trudno. Na dodatek oclenie sprzętu,
> dodanie podatku VAT (którego w USA nie ma) i kosztów wysyłki

A tak w ogóle czy za laptopa z USA tzreba płacić cło czy tylko VAT i opłaty
manipulacyjne? Sa różne rzeczy słyszałem i nie jestem pewny jeśli chodzi o
cło. A może to po prostu zależy od celników, jak do tego podejdą?
Jak jestescie pewni tych opłat, to potwierdzcie mi proszę to, bo też
myslalem o zakupie czegos w sklepie intern. lub eBayu. Thx