Re: ASUS wielkie g...!

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Mon 06 Aug 2007 - 11:49:16 MET DST

> Miałem taką właśnie sytuację, że na laptopie... hm, chyba F-S, WindowsXP
> zainstalował się bez problemu, ale już aktywacja on-line, ani telefoniczna
> nie przeszły...

takie problemy byly jesli naklejka jest do win XP bez SP a np instalujesz z
instalki XP SP1 czy SP2.
wtedy nawet MS rozklada rece i zaleca instalacje bez SP i upgrade.
mialem to z IBM T30, niestety znalezienie plyty z XP bez SP wymagalo
niezlego zachodu:)

w innych przypadkach jesli po instalacji jest problem z aktywacja to telefon
do MS i nie bedzie problemu, zadnych pytan nie zadaja. szybko milo i
uprzejmie:)

--
pzdr
piotrek