Re: ASUS wielkie g...!

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Mon 06 Aug 2007 - 11:47:00 MET DST

> A numerek będzie pasował do zwykłej, nie firmowanej przez Asusa edycji
> systemu operacyjnego?

tak

> O ile mi dobrze wiadomo Asus nie dostarcza płyt z gołym systemem tak jak
> np. HP. I kolejna kwestia - czy licencja XP nie wymaga obecnie posiadania
> oryginalnego nośnika? Gdzieś mi się to obiło o uszy, ale ile w tym prawdy
> to nie wiem.

niewymaga, skoro niema to nie moga wymagac.
zgodnie z licencja potwierdzeniem legalnosci systemu sa dwie z trzech
rzeczy(naklejka, nosnik, faktura zakupu z wymienionym systemem na niej)

naklejke ma, fakture tez(w specyfikacji notebooka ma pewnie XP Prof) i tyle

u nas w firmie mamy setki legalnych systemow a nosnikow oryginalnych z 5 :)
i tak nie korzystamy z nich bo sa w wiekszosci nieaktualne(np bez SP)

--
pzdr
piotrek