Ethernet dla laptopa - USB czy PCMCIA?

Autor: azot16 <azot16_at_o2.pl>
Data: Mon 06 Aug 2007 - 02:50:34 MET DST

Witam.

Stanąłem przed koniecznością zakupu karty sieciowej do laptopa.
Problem polega na tym, że nie wiem, którą opcję wybrać - kartę
Ethernet na USB czy na PCMCIA. Generalnie wydawać by się mogło, że
karta na PCMCIA jest lepszy rozwiązaniem, jednak obawiam się czy taka
karta nie będzie się zbytnio nagrzewała, dogrzewając mi laptopa od
wewnątrz. Dlatego chciałbym zasięgnąć opinii w tej sprawie. Poniżej
umieściłem linki do dwóch wybranych przeze mnie produktów LinkSys-a -
jeden na USB drugi na PCMCIA.

1. Który z tych dwóch produktów jest waszym zdaniem lepszym wyborem?
2. Pytanie do osób, które mają kartę sieciową na PCMCIA - czy takie
karty mocno się nagrzewają podczas pracy?

Compact USB 2.0 10/100 Network Adapter

http://www.linksys.com/servlet/Satellite?c=L_Product_C2&childpagename=US%2FLayout&cid=1115416834080&pagename=Linksys%2FCommon%2FVisitorWrapper&lid=3408040941B03

EtherFast 10/100 32-Bit Integrated CardBus PC Card

http://www.linksys.com/servlet/Satellite?c=L_Product_C2&childpagename=US%2FLayout&cid=1150490831041&pagename=Linksys%2FCommon%2FVisitorWrapper&lid=3104122279B16