Re: brak stabilnosci przy OC

Autor: pwil <pwil_at_kgb.pl.niedziala>
Data: Mon 06 Aug 2007 - 01:15:07 MET DST

Mikolaj Tutak nastukał(a):

> Tu mi sie nasówa pytanie co się dzieje po włączeniu Intel Speed Step i
> wymuszeniu wyzszego niz normalne napiecia CPU? Napiecie bedzie stałe
> niezaleznie od czestotliwości czy bedzie się zmiejszało
> proporcjonalnie?! Szkoda ze nie ma ustawienia typu "nominalne + 0.1V"...

Napięcie będzie takie samo w idle jak domyślnie, z tym, że płyty główne (być
może tylko wybrane) po podkręceniu procka przestają obniżać napięcia w idle,
a tylko zmniejszają mnożnik do 6x. U siebie wyłączyłem SpeedStep, dlatego, że
po podkręceniu procesora 6x333 daje 2GHz, a to już trochę zbyt dużo jak na
napięcie rzędu 1.1V, jak ręcznie tyle ustawiłem, to prime się wywalał AFAIR.

--
  /          /\  - IE używasz? poważnie? A w publicznej toalecie...