Re: 3 Nagrywarki DVD do wyboru

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console11>
Data: Sun 05 Aug 2007 - 23:49:38 MET DST

"Eneuel Leszek Ciszewski" f95fhm$ldo$1@achot.icm.edu.pl

> W każdy, razie solidność plusa w zestawieniu z minusem jest iluzoryczna,

+ W każdym razie solidność plusa w zestawieniu z minusem jest iluzoryczna,

> Moje wyniki z minusami i plusami nie wykazują przewagi plusa nad minusem.
> Jak dotąd NEC nie popsuł żadnej płytki -- ani plus, ani minus. Toshibą

Oczywiście piszę o płytach jednowarstwowych. Dwuwarstwowe (DL) nagrywałem
trzy -- jedna nagrała się bardzo źle, a dwie nie nagrały się. Były to plusy
Ricoha w opakowaniach Emtec (dawniej Basf) i Shivako, czy jakoś tak. Być
może udałoby się nagranie, gdybym nie przekroczył szybkości DVDx2.4.

Nagrywałem dawno (przed chyba trzema laty) przygotowywane obrazki ISO
filmu Władca Pierścieni. Gdy ceny DL spadną, być może spróbuję raz
jeszcze nagrać jedną z płyt -- film mieścił się na dwóch i jednej
nie udało mi się nagrać.

Z SL nie miałem problemów, choć z dziewiczymi RW były trudności -- zarówno
z plusami jak i z minusami i nagranie trzeba było powtórzyć. Szybkości
nagrywania RW: DVDx8 i DVDx4 dla plusa oraz DVDx6 i DVDx4 dla minusa,
ponadto być może nagrywałem też powolne RW (i minus, i plus) o których
już pisałem.

--
   .'O`-'      ., ; o.'   eneuel@@gmail.com    '.O_'