Re: ASUS wielkie g...!

Autor: Wolvier <wolvier_at_poczta.fm>
Data: Sun 05 Aug 2007 - 21:11:07 MET DST

> A numerek będzie pasował do zwykłej, nie firmowanej przez Asusa edycji
> systemu operacyjnego? Bo AFAIK dostępny jest jedynie obraz partycji systemowej
> z zainstalowanym całym oprogramowaniem i sterownikami. O ile mi dobrze wiadomo
> Asus nie dostarcza płyt z gołym systemem tak jak np. HP. I kolejna kwestia -
> czy licencja XP nie wymaga obecnie posiadania oryginalnego nośnika? Gdzieś mi
> się to obiło o uszy, ale ile w tym prawdy to nie wiem.

Czy do Asusa to nie wiem w 80%, ale na Acer działa w 100%. Niestety ale nie
spotałem się czy dany system byłby specjalnie przygotowany pod danego
producenta, jedynie to spotkałem się właśnie z takimi bzdetami jak opisanymi w
tym temacie: czyli np. strona startowa Optimusa/Adaxa, info we właściwościach
systemu z nr tel. pomocy technicznej i logo firmy produkującej.
Co do licencji to już temat rzeka... w każdym razie po wyciągnięciu Windowsa z
piwnicy i wklepaniu numerku naklejonego na laptopiku, zainstalowany system w
pełni przechodzi wszelkie testy legalności, akutalizację itp. IE 7 działa też
bez żadnych "witaminek" i innych cudów. Po prostu pełnowartościowy Windows...
Sterowniki ze strony internetowej producenta

A wywaliłem obraz partycji C z całym systemem ze względu na to, że odgórnie
robił FAT32 na dysku C co w znaczący sposób bardzo utrudniało zabawy z ISO DVD.