Re: Ciche dyski

Autor: Marcin <mwlodarc_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sun 05 Aug 2007 - 20:44:01 MET DST

PSYLO <psylo.wytnijto@o2.pl> napisał(a):
> Zgadza sie, pod wzgledem generowanego (i nie tylko) halaasu dyski Samsung
> prezentuja sie najlepiej.

Rzeczywiscie moj samsung byl bardzo cichy i szybki, ale ... padl po ponad
roku. Wymienio mi dysk na nowy (wkurzylem sie tylko, ze nie zwrocili mi
starego, bo chcialem odzyskac dane z dysku. Chcialem i nowy dysk i dane ze
starego, ale nie udalo sie).
Ale ten nowy od razu byl wadliwy (tym razem nie elektronika, ale bad sectory).
Takze ja Samsungowi dziekuje i wiecej nie kupie.