Re: Pomoc w doborze sprzetu.

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sun 05 Aug 2007 - 19:09:45 MET DST

iks_men pisze:
> Witam.
>

> Czy na nową płyte i procesor, 512 lub 1024MB ramu i jakąś skromną
> grafike staczy podana przeze mnie kwota?

Po pierwsze to opchnij jak najszybciej pamięci i to co możesz opchnąć.
Po drugie - Gigabyte GA-M61SME-S2 (nVidia GeForce 6100) [DDR2, PCI-E,
KG] bedzie za około 200zł. Do tego kupisz pamięci 1GB za około 150zł.
Pozostało Ci jeszcze 350zł. I tu musisz podjąc decyzje czy zakup grafiki
odkładasz na później czy teraz, bo jak teraz to Bierzesz dowolnego
pasującego Semprona, i jako grafikę wrzucasz cos klasy Nvidia7300. i się
zmieściłeś. Jesli grafika nie zając nie ucieknie to kupujesz jakiś
lepszy Athlon, np: AMD Athlon 64 X2 EE 4000+ BOX (Socket AM2, 64bit,
65W) (ADO4000DDBOX) W zależności od tego czy kwota która podałeś na
modenizacje jest włączona kwota sprzedaży starych elementów to powienes
sie zmieścić. Jeśli nie wliczałeś kwoty ze sprzedaży pamięci i płyty -
to wypośrodkuj cos miedzy Procesorem a dobrą grafiką.