Pomoc w doborze sprzetu.

Autor: iks_men <12345_at_poczta.fm>
Data: Sun 05 Aug 2007 - 18:47:07 MET DST

Witam.

Musze skompletować komputer, który ulegl uszkodzeniu po awarii prądu.
Padl zasilacz i procesor Athlon XP 2200, w pełni sprawne pozostały;
płyta głowna, pamięci i grafika.
Mam już zasilacz, na modernizacje sprzętu około 600-700 zł i wielką
zagwozdke co wybrać.
Myslałem nad tym żeby kupić tylko nową płyte i procek, a pozostawić
pamięci i grafike, ale nie mam tu za wielkiego pola manewru bo widzę że
będę musiał zrezygnować z posiadanej grafiki AGP na rzecz PCI-E.
Mam wiec prośbę do Was drodzy forumowicze o pomoc w wyborze czegoś
nowszego. Nie upieram sie ani przy Intelu ani przy AMD, chodzi oto żeby
sprzęt był w miarę rozwojowy jak na kwote, którą dysponuje.
Czy na nową płyte i procesor, 512 lub 1024MB ramu i jakąś skromną
grafike staczy podana przeze mnie kwota?

Dziękuję i pozdrawiam.