Re: Ciche dyski

Autor: bynio <byniow_at_gmail.com>
Data: Sun 05 Aug 2007 - 14:07:52 MET DST

On 5 Sie, 12:43, ten <m...@m.org> wrote:
> Co przypadkowo zauwa y em e jest jaka nowa seria seagate o nazwie
> modelu zaczynaj cej si na M. Dyski maj obroty 5400 i to te pomaga.
> Gdybym wiedzia e nowe dyski tak g o no chodz , kupi bym w a nie 5400
> jaki czas temu.

To ma o zale y od pr dko ci obrotowej talerza czy te od producenta
dysku. Zale y to od tego jak konkretny dysk zosta wywa ony i ile
wibracji przenosi na obudow . Seagate-y s cichutkie, ale co z tego
jak talepi bud niemi osiernie (no chyba e kto ma sam obudow o
wadze 10kg ;)). Podobnie z innymi firmami. Ja jak id kupowa dysk to
prosz w sklepie o pod czenie go do zasilania i bior w palce. Je li
wyczuwam wyra ne wibracje to rezygnuj i sprawdzam nast pny. Cz sto
dyski nawet z tej samej serii ró nie ha asuj .....