Re: Zamienniki tuszu do PIXMA 4300

Autor: hype <zzhype_at_op.pl>
Data: Sat 04 Aug 2007 - 23:57:36 MET DST

tu-i-tam wrote:

> Akurat to nic zlego. Widzialem kilka takich urzadzen z ktorych doslownie
> tusz sie juz
> wylewal i gdyby drukarka sie sama nie zablokowala to niedlugo byloby
> jeziorko na biurku. I wtedy
> pretensje by byly do epsona.

True. Z drugiej strony - w sieci pełno relacji osób których drukarka
"goniła do serwisu" mimo niemal suchej "poduszki". Myślę że nikt
normalny nie miałby pretensji jeśli sterownik drukarki w "canonowskim
stylu" zapytałby się dwa razy: czy chce dalej drukować pomimo w/w oraz
czy zdaję sobie sprawę z ew. konsekwencji? I to by IMHO wystarczyło. A
przecież miło mieć świadomość że producent urządzenia traktuje Cię
poważnie, a nie jak przysłowiową "dojną krowę" do oskubania z nadmiaru $.

> Inna sprawa, ze to tragedia ile tego tuszu jest marnowane na ciagle
> czyszczenie glowic.

Z poważniejszym czyszczeniem głowic (nie wspominając o ich ew. wymianie)
w większości Epsonów w ogóle jest nie najlepiej. Delikatnie mówiąc.

Pozdr.