Re: bateria bios do TP 560X + temat śrubek

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Sat 04 Aug 2007 - 23:55:10 MET DST

N610c napisał(a):

> Nie wiem. Próbowałbym przewód odizolowany na końcach (dość duża długość,
> aby powiększyć powierzchnię styku z biegunami baterii) i całość w
> koszulkę termokurczliwą.
> To rozwiązanie powinno się sprawdzić.

oderwałem blaski z kablami przygrzane do oryginalnej baterii,
wyprostowałem je młotkiem, przeczyściłem, posmarowałem klejem
elektroprzewodzącym i nawet się trzymały, chociaż gdyby pewnie mocniej
szarpnąć to nie wytrzymałoby takie połączenie. Tak więc jeszcze dla
pewności ciasno owinąłem taśmą - co do koszulki termokurczliwej bałem
się grzać baterię nad płomieniem. ;)

> Albo kup za 20 zł na Allegro gotowe oryginalne.

Też myślałem o tym, ale z drugiej strony czekać tydzień na przesyłkę... :)